If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
мда отворих го от 10-тия път.. ха надолу, ха нагоре и прещрака и взе че стана. Аз се бях ошашавил вчера понеже ми го направи тоя номер в Плевен и докат се върна до Русе се надявах да не ме спрат, че какво да им кажа на куките ако искат да отворя багажника
Значи ключалката погледни и също за всеки случай повдигачите на багажника - намират се в двата края
Oправено.... ако на някои не му се дават 40 - 50 лв на ония в Ванто ... процедурата е безкрайно лесна и отнема 15 мин и 20см жичка и 10 лв(щото аз съм схванат в ръцете иначе сам щях да си го направя)... поне при мене беше една жичка само проблема а и някой беше майсторил по нея вече ама много некадърно и се беше скъсала....
Първо спря да работи електрическото щракване при леко завъртване на ключа,а сега спря да се отваря и с копчето.Какъв цвят кабел да търся за ключалката ако се сещате и закакво ли отказа да се отваря от ключа?Да не би проблема да е в ключалката а не в прекъснати кабели.Да не разтварям на празно а да измеря дали копчетоо дава импулс на кабела.А и левия габарит който е на капака на багажника не свети и той.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Колега сменяй всичките кабели наведнъж за да не си играеш много скоро отново ,щото аз така не ми светеше лампата в багажника и смених само тази жица и след няколко дни отново правих същата процедура .Като извадих целия сноп от гуменото гофре всички жици бяха жестоко напукани отрязах целия сноп и го възстанових по цветове като гледаш едните спойки да останат в купето а другите в капака /там където има спойки да са неподвижни жиците/ и забравяш за този проблем !
Колега сменяй всичките кабели наведнъж за да не си играеш много скоро отново ,щото аз така не ми светеше лампата в багажника и смених само тази жица и след няколко дни отново правих същата процедура .Като извадих целия сноп от гуменото гофре всички жици бяха жестоко напукани отрязах целия сноп и го възстанових по цветове като гледаш едните спойки да останат в купето а другите в капака /там където има спойки да са неподвижни жиците/ и забравяш за този проблем !
Taka е правилно но моите на са напукани.Видимо са здрави.За това не мога да взема решение от къде да започна.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Като ги мърдаш насам натам прекъсва ли, щото може да не се е напукало още ама вътре някъде да прекъсва пробвай да размърдаш всичко там .
С това започнах.За това питам за цветовете на кабелите.Днес вече бяха първите ядове-мамка му....Затворих багажника и ключовете вътре.Добре,че оставили дупка за ските и една тел та да хвана ключа.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Има реле и предполагам бушон в багажника Аз имах проблеми с електричеството по седалките и вадих всички релета в багажника Вадих ги с една отверка че не излизаха и още първото или второто реле откъм купето като го вадех без да искам омасих две от крачетата му и чух ключалката на багажника да прещраква Най вероятно то е за багажника и може да има проблем с окисляване Моят проблем за седалките също беше окислени крачета на релето което е някъде пак там в багажника
Според мен трябва времето да е малко повече и след това угасва с цел икономия на ток Примерно се налага да оставиш колата с отворен багажник по някаква причина за по дълго време плафона няма копче за изключване Така поне при мен е и с АЦС Като угася колата и оставя радиото да работи след 20-30 минути ако не пипам нищо по АЦС той угасва Плафоните в купето ако държиш по дълго време отворена врата също изгасват
Има реле и предполагам бушон в багажника Аз имах проблеми с електричеството по седалките и вадих всички релета в багажника Вадих ги с една отверка че не излизаха и още първото или второто реле откъм купето като го вадех без да искам омасих две от крачетата му и чух ключалката на багажника да прещраква Най вероятно то е за багажника и може да има проблем с окисляване Моят проблем за седалките също беше окислени крачета на релето което е някъде пак там в багажника
Какъв проблем си имал?С подгрева ли и кое реле/бушон/ е?
10х
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Какъв проблем си имал?С подгрева ли и кое реле/бушон/ е?
10х
Не ми работеше подгрева на шофьорската седалка Прегледах всички бушони под кормилото и бушоните и релетата в багажника След тези процедури спряха да се местят седалките Отидох при електричар и той намери по схема два бушона и реле в багажника за местенето на седалките Релето беше окислено и кат съм ги вадил после не е дало добър контакт Почисти го и тръгнаха седалките Казах му за подгрева на моята седалка и той каза че релето и бушона или бушоните са в багажника но най-вероятно другаде има проблем Премери кабелите под седалката и вярно ток имаше Явно ми е прекъснат кабела в седалката който е и най често срещаният проблем Настрани съм от колата и немога да си спомня кое беше релето Утре ще ги поогледам и може би ще си спомня 100 процента са в багажника
Comment